HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

van lejjebb...?

2016.10.19. 20:13 Mabe

 

 

 

 

 

 

futas_600x250.gifAz élet bizony néha produkál meglepetéseket....

Nem gondoltam volna, hogy 57 évesen újra álláskeresővé leszek.

De úgy alakult, hogy leépítés miatt megint a földön találtam magam.

Megszámlálhatatlan jelentkezést küldtem el a szélrózsa minden irányába a legváltozatosabb munkakörökre.

Persze visszajelzés nem nagyon jött, szinte kizárólag csak jutalékos lehetőségeket kínáltak.

Ettől azért nem párásodott be a szemem az örömtől, mert akkor inkább maradok a kaptafánál azaz az ingatlanozásnál.

Tegnap végre megcsörrent a telefonom, állásinterjúra hívtak egy üzletbe.

Viszonylag elfogadható bér volt megjelölve a hirdetésben, így elmentem. Az első hideg zuhany akkor ért, amikor a megadott időpontra negyed magammal érkeztem....Úgy gondolom, hogy egy munkaadó fejenként 10 percet rááldozhatna az életéből, ha lojális alkalmazottat szeretne találni....Majd folytatódott a meglepetések sora azzal, hogy a vevőtérben fennhangon folyt a "kihallgatás". A megkeseredett szerencsétlen állás vadászok, egymás előtt vallhattak arról, miért is nincs jelenleg munkájuk, és milyen áldozatra lennének hajlandóak a vágyott pozíció elnyeréséért.

Már csak a kíváncsiság tartott ott. Persze hamar kiderült, hogy minimálbér, hogy a próbaidőre kaució letétele szükséges, ha ez idő alatt felmond valaki, akkor ez elvész....

Szabadságra egyhuzamban maximum egy hetet lehet menni, ha a vevő ellop valamit,levonják a fizetésből, szóval minden felelősség és kár csakis a szerencsétlen rabszolgára hárul.

A munkarendről csak annyit, hogy kétnaponta 14 óra, kéthavonta leltárkor természetesen túlóra.

Az egyetlen pozitív tapasztalat, hogy alig távolodtam el a tetthelytől, már jött a visszajelzés: engem választottak!

Nos, megköszöntem a lehetőséget!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr2111822385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása