HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

Tranzit

2015.06.14. 10:42 Mabe

  Nagyon jó volt ott dolgozni.Észre sem vettük a 12 órás műszakokat.Fiatalok voltunk,rengeteget     nevettünk.Játéknak tünt,az egyébként komoly és felelőségteljes feladat.

Néha éretlensé1961_tranzit_varo_preview.jpggünkben megvicceltük az utasokat.

Mi kezeltük a kapubeállításokat a kijelzőtáblán.Járat beszállítás előtt beállítottuk,hogy melyik lesz majd,ahol a repülőhöz jutnak.Kiválasztottunk egy berlini járatot,megjelöltük a hatos kaput.A precíz németek annak rendje és módja szerint fel is sorakoztak a megfelelő helyen.Mikor láttuk,hogy már valamennyien letáboroztak,átírtuk a kijárat számát egyesre.Zokszó nélkül megindult a csapat és  átcuccoltak.Utána vissza a hatosra.Majd kettes,majd az ötös......

Fogtuk a hasunkat a nevetéstől,bár azt kell mondjam,hogy a vidámság közepette némi tisztelet is ébredt bennünk a fegyelmezett utasaink iránt,akik egy méltatlankodó pisszenés nélkül követték a kijelzőn megjelent információt!

Egy éjszaka történt,hogy barátnőm vállalta,hogy fogadja a Dakkarból Moszkvába tartó orosz gépet,ami,csak tankolni szállt le Ferihegyen.Az utasokat ilyenkor behoztuk addig a tranzit várótermébe.Én is ott feküdtem le kicsit aludni,csak elbarrikádoztam magam fotelekkel,meg ruhafogasokkal,hogy abba a boxba ne tévedjen senki.Úgy megszoktuk ezeket az éjszakai zajokat,hogy remekül tudtunk aludni,nem ébredtünk fel a dübörgő repülők zajára sem!

Így történhetett,hogy mikor beszállásra gyülekeztek a moszkvai utasok és meglátták,hogy egy sarokban alszik valaki,mindenáron magukkal akartak vinni.Szegény barátnőm,alig tudta őket meggyőzni,hogy hagyjanak békén!

Soha nem vesztünk össze a barátnőmmel,csak egyetlen egyszer haragudtam meg rá.Valahogy hallgatólagosan úgy volt az,hogy ha valamelyikünk éppen nem volt a helyén,amikor feladata volt,akkor a másiknak kellett helyette megcsinálni.

Egy vasárnap délután barátnőm szülei kijöttek a reptérre,hogy együtt ebédeljenek a lányukkal.Kicsit hosszúra nyúlott az ebéd,én meg rohangásztam,mind a magam,mind az ő járataihoz.

Mikor végre előkerült,kicsit bosszúsan kérdeztem tőle:de nem hallottad,hogy leszállt a géped?

Erre ő:De!Éppen akkor kaptam,be egy gombát!

Na,akkor kis ideig orroltam rá,de később ez a mondat bevonult a klasszikusaink közé!

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr677542002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozsomák 2015.06.26. 19:01:25

Szia drágám, megint itt vagyok.:))

A Te lassan 30 év múlva is felemlítésre érdemes akciód nyilván ma is jóleső élményeket jelent, ha ennyire fel tudod idézni - hogy hogyan szopattátok idegen emberek tucatjait,százait, én ennek kapcsán csak megemlíteném, hogy ugye tudod, hogy hogyan definiálják a szadizmust.

A szadizmus : mások szenvedésén, kínlódásán érzett öröm, kielégülés.

Ennek tökéletesen megfeleltetek.

(Hogy ezt miért csináltátok, az a magánügyetek,de attól ez még szadizmusnak számít.)
Azóta mennyiben változtál ?
(Mivel még most is élvezettel írsz róla, szerintem nem nagyon.)

Mabe 2015.06.26. 19:43:00

Ilyen hűséges olvasót!Ez igazán kedves Tőled!Te bizonyára felnőttnek születtél,és soha nem követtél el semmi csínyt.Gratulálok!A múló időkre visszatekintve,nem csak arról lehet beszélni,amire büszkék vagyunk...Igen,volt ilyen is.Ha Te hiba nélküli vagy,akkor legyél nagyon büszke Magadra,mert egyetlen vagy a Föld kerekén.(maradjunk a tucatnál,mielőtt milliókról fogsz kommentelni!)

rozsomák 2015.06.26. 20:42:02

Érted, hogy miről írtam, ugye?

Akkor ti voltatok az urak ott, amivel ezek szerint kurvára visszaéltetek és ezt te még 30 év múlva nosztalgiázva, a szépre emlékezve le is írod.

Emlékszem még az ottani ferihegyi élményekre, ezek szerint a Ti viselkedésekre, erre akkor most kaptam egyfajta magyarázatot.
És ezt mindenképpen kellett éreztetnetek az utasokkal.
Értelek..

"Te bizonyára felnőttnek születtél,és soha nem követtél el semmi csínyt"

Oh, megbocsáss. hány éves voltál akkor ?
Nem voltál felnőtt ?? Kaptál fizetést?
(Ja, hogy Te akkor vagy felnőtt, amikor annak mondod magad, egyébként meg ha nem gondolod annak, akkor nem. Értelmes álláspont, a felelősséghárítás első számú szempontja.)

Mabe 2015.06.26. 21:06:33

Én nem bújkálok,adod-e az arcod a véleményedhez?

rozsomák 2015.06.26. 22:13:09

A TE arcodat látták akkor ?
Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam az, aki csak heccből szivatott titeket..
hülye kérdés, mi ?
süti beállítások módosítása