HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

Törött szív

2015.10.20. 21:36 Mabe

 

 

osszetortsziv_1.jpgVan, hogy az ember nagyon vár egy találkozást,elképzelni sem tudja,hogy ne legyen maradéktalanul tökéletes...

Ám amikor megtörténik, egycsapásra összetörik a festett kép,és a helyén csak a mély seb sajog...

Mikor abban a hitben élsz, hogy valakivel eltéphetetlen szál köt össze... Hogy nem történhet olyan,ami csorbítja az egymáshoz fűződő mély szeretetet...Hogy Te is az vagy neki,mint ő neked....

És akkor egyszer csak a szavaid nem találják a másik szívét....a szemében nem látod a csillogást,ami eddig csak a tiéd volt...és,tudod,már semmi nem lesz olyan többé,mint korábban!

És semmi nem hozza vissza a múltat,a puha karokat,amik öleltek téged,a pillantást,ami megerősített,hogy az egyetlen vagyok,aki minden bánatát,gondját elűzheti!

Már nincs szüksége rám. Nem örül nekem.

És az én szívem összetört, amit semmi nem ragaszthat össze már.

De a sok apró darabkával külön-külön is,de annál is erősebben csak azt kívánom,Ő legyen boldog,és úgy szeressék,ahogy én még most is,így is SZERETEM!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr918007815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása