HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

Költözés

2015.06.09. 19:44 Mabe

0dcc2f520aecfe2b6de430cbbd8927d2.jpg50 éves koromig sosem költöztem.Ez valahogy kimaradt.Abban a lakásban éltem,ahova születtem.Ott alapítottam családot és a gyerekeim is oda érkeztek.

Azóta ez megváltozott.Bizonyos értelemben vehetjük úgy,hogy nemhogy van élet 50-n túl!

Sőt!

Az élet akkor kezdődik!

Az első költözés munkahelyi volt.2000-s évek elején az ingatlaniroda,ahol akkor dolgoztam,átköltözött egy kis magánlakásból egy nagy bevásárló központba.Az iroda tulajdonosa elment nyaralni,hogy mire kipihenten megérkezik ,túl legyünk a nehézségeken.Egy 2 és félszobás táncteremből zsúfolódtunk tizenegy-két m2-be.Mint mikor Hamupipő nővérei akarták belepréselni a lábukat az üvegcipőbe....Mindenesetre jó bemelegítés volt.

A következő már privát költözés volt.54 megélt év és 30 év házasság után,elköltöztem szülőlakásomból.Helyet és társat váltottam.Talán egy év is eltelt,mire valamennyire meg tudtam szokni az új fészket és embert.

Közben az új munkahelyemen,ahova 4 éve mentem,már a negyedik szobában vagyunk-nem is sok...évente egy.... és most az eddig megszokott 3.kerületet is felcseréljük 13.ra.

Bika jegyben születtem,nehezen viselem a változásokat....De úgy érzem most aztán bőven kijut belőle.

 

Kép forrás: Pinterest

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr267529874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálint László 2015.06.18. 08:52:40

Ahogy mondani szokták:
Az élet akkor kezdődik, amikor a gyerekek kirepülnek és a kutya is megdöglött végre. :D
süti beállítások módosítása