HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

Dédi

2017.01.23. 13:47 Mabe

 

 

 

 

dedi.jpgNem tudom, miről jutott most megint az eszembe...Tán a szomorkás januári szürkeség?

Butaság! Hisz mindig itt van velem, a gondolataimban, a szívemben. Bár voltak szüleim, mégis ő nevelt fel engem.

Gyerekként Anyunak szólítottam, mikor már gyerekeim lettek, egyszerre Dédi lett.

Millió emlék zsong a fejemben. Mégis az utolsó hetekről szeretnék írni most.

Régóta sejtettem már akkor, hogy közeleg a búcsú. Elfáradt. Úgy érezte, nincs már feladata. Addig gyönyörködve nézte a pici dédunokáit, de egyszerre kihunyt a fény a szeméből. Nem szívesen kelt fel többé. Minek.

Megpróbáltam erővel visszatartani. Civódtam vele, hogy öltözzön, üldögéljen inkább úgy. Hogy egyen. Hogy igyon. Hogy maradjon!

Minden áldott nap úgy mentem haza, hogy ott volt a lelkemben a rettegés a legrosszabbtól! Közeledett a Karácsony. Három napos utat kaptam. A házunkhoz közeledve, már tudtam, ő nincs már ott.

Ebben is kegyes volt hozzám. Csak 48 órát élt még a kórházban.

Bármit megtettem volna, ha csak még egyszer úgy ölel magához ,ha újra úgy szólít, ahogy csakis Ő tudott!

Önzés? Igen! Menni akart. Elég volt.

Lassan húsz éve ennek, de a fájdalom, amit a hiánya okoz, ugyanúgy éget. Vele együtt elment az otthon biztonsága, a gyermeki hit ,hogy van, aki minden bajra ha megoldást nem is talál, de vigaszt nyújt.

Bennem él tovább.

Szeretnék most már az lenni az én gyerekeim, unokáim számára, mint ő énnekem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr4012147749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása