HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

Karácsony

2015.12.20. 22:26 Mabe

 

 

kari.jpg

Mindannyiunkban megmaradnak a Karácsonyok.Végül is egy ember életében nem olyan nagyon sok van....

Emlékszem a gyerekkori ünnepekre, amikor nekem csak az izgatott várakozás volt a szerepem. Ha visszagondolok ezekre a régi csillagszórós estékre,az otthon melege,a bizonyosság,hogy semmi rossz sem történhet velem érzése a legmeghatározóbb.

Felsejlik az a régi Szentestét  megelőző délután, amikor a rácsos ágyacskámban ébredtem, arcomon piros rózsák égtek,az izgatottságtól,hogy mikor hallom meg a várva várt csengettyűszót. Orromban érzem a csillagszóró és habcsók illatát, behunyt szemhéjam alatt látom az akkori plafonig érő tündöklő fát.

Hittem a csodát, boldog gondtalanság.

Bár másfajta, de mégis, nem kevésbé volt kisebb öröm,amikor mindezt én nyújthattam már a saját gyerekeimnek.

Tágra nyílt szemükben önön boldogságom tükröződött. Türelmetlen kezecskéik tépte csomagolópapír halom vidám rendetlensége, a szaloncukortól maszatos pofijuk látványa, újra és újra a teljesség érzetét hozta el ezeken az estéken!

Ismét csak pár nap választ el minket ettől a varázslatos pillanattól.

Álljunk meg, emlékezzünk a korábbi meghitt perceinkre,örüljünk a most átélhetőnek. És töltekezzünk fel ebből a páratlan érzelmi katarzisból egy újabb évre.

Boldog Karácsonyt!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr238187336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása