HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

Változom-Kaleidoszkóp

2016.01.08. 09:05 Mabe

 

 

 

 

kaleidoszkop.jpgIgen, ez én vagyok.

Létem apró szilánkjai mást-mást formáznak minden összefüggésben. Mindenki más ábrát forgat jellemem egészéből, de valamennyi magam vagyok.

Van, hogy a jövőből visszanézve engem is meglep, elkápráztat a kép. 

Minden kapcsolatunk mást hoz elő belőlünk, és néha egy apró mozdulat és ugyanabban a relációban is a pöttöm darabkák új kompozícióvá állnak össze. Mint a kaleidoszkóp színes mozija.

Látott a párom gyönyörű, okos és talpraesett nőnek, majd miután kicsit fordított a csodacsövön lompos, buta, kétbalkezes lettem....

Igy válhatok kicsikémből, egyetlenemből, fogd be a szád,vagy épp égetnivaló boszorkánnyá.

Mindez hozzám tartozik.

És valóban, nem az vagyok az egyik helyzetben, mint amivé leszek a másikban.

Voltam osztályelső és közel a bukáshoz. Gyorsan alkalmazkodó és a környezet ritmusát felvenni képtelen. Nagyszerű sofőr és mazsola. Határozott és bizonytalan. Remekül tájékozódó és menthetetlenül elveszett. Gyors felfogású és értetlen. Könnyen tanuló és fafejű. Együttérző és kőszívű. Jól működő és mindenért hibás. Kedves és mérhetetlenül undok. Gondos és bosszantóan fontoskodó. Remek szakács és esetlen háziasszony. Igényes és slampos. Szép és rút. Boldog és csüggedt. Kellemes társaság és idegesítő némber. Izgalmas és unalmas.

A látvány a kaleidoszkóp forgatásával végtelen variációjú, a színesen kavargó változások gyors egymásutánját formázza életem.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr528251018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása