HTML

Élet 50.-n túl

Meddig nő egy nő?Lehet szerelmesnek,sikeresnek,fittnek és boldognak lenni,ha elmúltál 50 éves?Sok story a múltból,ami meghatározza a jelent,építi a jövőt.

Friss topikok

  • Mabe: @Burgermeister: Köszönöm! :-) (2016.01.20. 19:24) Meddig él a szerelem?
  • Dia Somlaii: Ütős befejezés , de inkább azt írnám, hogy " Nyugodjék békében ! " (2015.08.24. 21:48) Rekviem
  • Dia Somlaii: Van , kettő is , és nem is kicsik. Az egyenes gerincet egy életre megkapták ebben biztos vagyok. (2015.07.15. 11:16) Csínyek
  • rozsomák: A TE arcodat látták akkor ? Belenéznél egy akkor ide-oda-kergetett arcába, hogy igen, én voltam a... (2015.06.26. 22:13) Tranzit
  • Mabe: Túlléptem! Arccal a jövő felé! Szép napot! (2015.06.25. 09:30) Mit érdemel az a bűnös?

Linkblog

Születések

2015.09.13. 16:09 Mabe

 

 

 

gyerekek.jpgVége van a nyárnak, jönnek a borús esős nappalok,hideg éjszakák.

Új munkahelyemen a hirtelen váltakozó hideg és meleg frontok több gyermeket is a világra csalogattak az elmúlt napokban. Hihetetlen csoda egy új ember érkezése,mindent elsöprő boldogság.

Remélem, megbocsátjátok nekem,hogy az én három csemetém világrajövetele kívánkozik most toll végre.

Az első már attól felejthetetlen, hogy az ismeretlenről lebbent fel a fátyol.

Decemberi estén indult a szülés. A János korházba érkezve az első fogadtatás nem sikeredett túl melegre. A portás zokon vette, hogy a frissen felmosott követ járkáljuk össze...Még az elején bírhatónak tűnt a fájdalom,de az idő haladtával az elviselhetetlen határait feszegette és végül reggel 9 óra 10 perckor 12 órás vajúdás után, vákuummal segítették a fényre Őt. Szenteste előtt egy nappal engedtek bennünket haza. Ennél szebb ajándékot nem kaphattam volna Karácsonyra. Sosem felejtem el,azt a büszkeséget,amit akkor éreztem.

Anya lettem!

Szerettem volna ezt újra átélni. A kisebbik fiammal az egész várandóságot szigorú ágynyugalomban kellett töltenem. Aggódással teli terhességet egy gyors és könnyű szülés feledtette egy szokatlanul meleg februári éjszakán. A korházba érkezést követően mindössze két óra múlva, már a karomban is tarthattam a babámat. Lehet, hogy ebben az is segített,hogy a szülészet a harmadik emeleten volt,és mivel a lift nem működött gyalog kellett felmennem? Éjjel 2 óra 50 perc volt. Jó kedvem volt,a föld fölött jártam örömömben,mikor kiderült,hogy sárgaság miatt az őrzőbe vitték. Szerencsére gyorsan javult és én immár két nagyszerű legény anyukája lehettem!

Nem terveztünk további családbővítést, bár a szívem mélyén egyre jobban vágytam egy kislányra. Mikor kiderült, hogy újra terhes vagyok, ez az álom is teljesülni  látszott,bár végig titok maradt a magzat neme.

Október közepén jelezte, hogy itt az idő. Azt hittem, talán még könnyebb lesz a szülés, mint előző alkalommal, de nem így lett. Viszonylag hosszú vajúdás után érkezett az én Hercegnőm. Vasárnap reggel 6.50-kor.Gyönyörű, hosszú fekete hajú baba volt.

Köszönöm Istenem, hogy három szép, okos és egészséges gyermekkel ajándékoztál meg, hogy vigyázhattam rájuk, felnevelhettem őket és így hagyhattam nyomot a világban magam után.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fifty.blog.hu/api/trackback/id/tr347783108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása